hemma delvis i Malmö igen :)

Efter att inte ha skrivit på en massa massa veckor (månader?) så är jag tillbaka i business.
 
Jag har börjat ha långpermissioner i Malmö i lägenheten, vilket känns helt fantastiskt! Planen är att jag flyttar hem i mitten av November :) sen ska jag ha eftervård är det planerat. Det innebär att jag åker upp till Hässleholm en gång i veckan till att börja med och sen ett par gånger i månaden. jag kommer också att ha kvar ringstödet som jag har nu.
fram tills dess så händer det en hel del faktiskt. jag ska ha utställning av mina tavlor till helgen och till nästa helg. Varmt välkommen! I fredags hängde vi upp tavlorna, jag och Bitte, en personal i aktiveringen på finja. Det blev jätte bra och jag är super nöjd! lägger in bilder efter nästa helg :)
 
Idag har jag köpt en stringhylla :-D en helhög i vitt från designtorget. Där rök en stor del av sparkontot men ack va fin den är ;-) Jag får hem den om ca 6 veckor så än har ju inte sett den hemma, men jag vet att den är jätte fin i sig själv eftersom mamma och pappa har en exakt likadan.
 
 
 
 
Kram jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0