"ny"målat


Här jobbar jag på en tavla som jag sen skänkte till Finjagården när jag flyttade från själva gården in till behandlingslägenheterna i stan....


ich såhär blev den... den är ca 110X95cm stor (dock är bildkvaliteten väldigt dålig :(


...och eftersom jag gillade den så mkt så ville jag ha något liknande själv. då blev det såhär:
(90X65cm)


En annan nymålad. Blev inte jätte nöjd men den får va som den är nu...
(60X60cm)


vill ni köpa en tavla som jag gjort eller beställa en i "era" färger, så kan ni höra av er till mig :)

Kram Jullan

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å gillar du också att måla och sånt va kul :D!

Postat av: Julia

helt underbara tavlor :-)

2012-06-08 @ 23:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0