cupcakes in a jar

jag hittade en bild på internet på cupcakes som var bakade i glasburkar. självklart var jag tvungen att testa detta själv :)
 
Resultatet blev väldigt bra faktiskt, även om jag fyllde på lite för mkt smet i burkarna med resultatet att det rann över en del. med det var bara att ta bort och sen fylla på med frosting istället ;)
det bästa är att det bara är att sätta på locker på burken och ställa in den i kylen om man inte orkar äta upp en hel (för de blir rätt stora...)
 
 
Jag hade jordgubbr i (eftersom jag varit på självplock och plockat 12 liter ;) men man kan ju ha vilken smak som helst. ta bara ett muffin recept och fyll tex barnmatsburkar till lite lite drygt hälften :)
hoppas att du testar, det är riktigt skoj faktiskt :)
 
Kram jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0