Träning vecka 11

veckan som gått har jag haft väldigt ont i kroppen. jag sprang inte i måndags eftersom jag kände smärta i benhinnorna. I Tisdags sprang jag igen, men det gick inte direkt lätt om man säger så, så onsdag, torsdag och fredag sprang jag faktiskt ingenting! i lördags var jag igång igen och sprang hela 15km. Igår sprang jag ute i skogen för första gången, det var helt underbart!! Rundan blev 6,5km om man ska tro min GPS i mobilen.
Alltså:
Måndag: Vila
Tisdag: 7km
Onsdag: Vila
Torsdag: Vila
Fredag: Vila
Lördag: 15km
ändag: 6,5km
sammanlagt: 28,5km

Nya tag till den här veckan :)

"En människas ben måste vara så långa att de når ner till marken" - Abraham Lincoln

Kram jullan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0