äntligen kommer jag till skott...

ja jag vet att jag uppdaterat sjuuuukt dåligt, men nu kommer i alla fall en massa massa bilder...

jag fotar...


Mia Fia fotar...


..och så jag igen...


Mia Fia...

...

...

...

...

Fortfarande Mia Fia som fotar...

...

...

...

...

....jepp, fotograf?! mia Fia...

...


Mia Fia och jag tog en promenad med kameran i vårskogen i Finja. Självklart resulterade det i hundratals bilder. Jag och Mia Fia kan inte hålla avtryckar fingret i styr i mer än typ 2 minuter.
Eftersom allt skedde så spontant så hann jag inte sminka mig eller byta om, men man får väl göra det bästa av situationen och satsa på en hel del spex-bilder :)

Kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin-fina Julia! I like it! :)

2012-05-10 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0