Tidig morgon och skällande hund

Vaknade kl 5 idag. surt! dagen blir ju så nedrans lång! Och inte nog med det, Babsan började givetvis skälla högt och tydligt efter 5 minuter. Hämska byracka! ;) Hade jag inte bott i en korridor med 7 andra så hade jag inte brytt mig så mkt men eftersom jag bor i en korridor så blir läget lite mer knivigt. Anledningen till att Grynet börjat skälla på morgonen är att hon lärt sig att om hon skäller så "tyst-mutar" jag henne med frukost. Helt klart mitt eget fel, idag har hon inte fått nån frukost än, trots skall!
- resultat? Hon skäller fortfarande....

Igår började jag lite smått på en ny tavla. den ska bara ha text som motiv, jag hoppas den blir bra :)
jag har även en ny liten blå kurbits som jag inte tror jag lagt ut än...? Lägger ut den inom kort.

Hoppas kunna lägga in lite bilder senare idag :)

"hinder är det skrämmande som du ser när du tar ögonen från målet"

//Jullan 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0