mkt idag...

Lång dag idag...
Sprang i förmiddags (bara 5 km men ändå), pyssel efter det och DBT efter lunch. Sen åkte jag ner till mamma och pappa i trelleborg. Det tog typ 2.5 timme, trots att det bara är ca 10 mil. Är här nu så jag har inte tillgång till mina bilder eftersom jag inte tog med min dator. resultat: inget annat än ord idag...;)

jag har packat ihop en massa kläder och smycken som jag ska ha på fotograferingen imorn. Längtar! fast det kändes som att jag inte hade nått kul att klä på mig. Hade ni sett min garderod så hade ni skrattat åt mig, jag har vääääldigt mkt kläder...!, men inget verkade roligt ikväll :(

Är sjukt trött nu. Ska knyta mig hyfsat tidigt idag.



...hittade en bild på babsan i datorn after all.


//jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0