min nya blogg

hej hej!



Det här är min nya blogg. jag ska börja med att förklara vad bloggnamnet betyder, rara avis betyder "en sällsynt fågel" på latin. jag tyckte att det passade bloggen eftersom jag, precis som alla andra hundratusentals miljoner människor som bloggar, skriver om sitt eget, från sin egen inspiration och om vad som betyder nått för dem.
jag skriver alltså på ett eget sätt, om mitt. min blogg är en sällsynt fågel... (kollektiv indivdualism så att säga ;)


jag skötte inte min förra blogg så bra, jag vet. och förmodligen kommer jag kanske inte att skriva i denna så ofta heller, men jag hoppas!. om jag ska vara ärlig så beror det faktum att jag inte lägger upp nya inlägg så ofta inte på att jag inte vet vad jag ska skriva eller lägga ut för bilder eller så, det beror faktiskt på att jag inte orkar dra fram datorn och starta upp den... kasst, jag vet! i Iphonen's förlovade land finns ju webben alltid i fickan eller handen och därför känns min klumpiga lap så överflödig. Dock, och här kommer vi till nötens kärna; vem orkar skriva långa inlägg och ladda upp mega stora bilder till en blogg i en TELEFON!: inte jag helt enkelt och därför får bloggen lida. tyvärr.

jag ska be en kopis fixa min layout så att den blir lite roligare och finare. Ja Helena, det är dig jag syftar på ;)

Såhär fint var det i början av januari när jag precis flyttat till Finja utanför hässleholm mitt i skåne:

finja 6/1 2012

äpplen i Finja den 6/1 2012

by idyll i Finja

naturen är vacker...

Slänger in ett litet tips på vägen till dig: Gör något. om det inte fungerar, så gör något annat.

hej <3
Jullan


Kommentarer
Postat av: Helena

Ha! Tycker bloggen är rätt fin :) men vill du ha hjälp, så bara hojta! :)



Kul att du bloggar igen!

2012-02-21 @ 13:08:54
URL: http://www.helenaskreativa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0