Köptips!

Köpte den här tidningen, "Amelia - Träning och Pepp" igår. Riktigt bra tidning som jag kan rekomendera om du vill få inspiration till att komma igång med träningen eller vill få motivation till att fortsätta träna.
det fanns massor med bra tips på hur man inte ska tänka, och hur man ska tänka för att hålla modet uppe. Även recept, nya träningstrender, träningsklädes mode, intervjuer, frågor & Svar, krönika, och olika styrkeövningar rymdes i tidningen! KÖP DEN! 49kr



Tänkte tipsa om ett underbart bra nagellack. Lacket heter Instant Dri, och torkar just så, omedelbart. man målar pekfingret och när man målat klart lillfingret och tummen är pekfingret redan torrt! Märket är Sally Hansen. jag köpte det här lacket i USA och det kostade typ $ 4-5. jag vet inte om man kan köpa det här i sverige, men kanske över nätet eller beställa medskick till nån som ska overseas. lacket finns i mängder av färger.


de här söta suddisarna köpte jag på Ica Maxi igår. de kostar 10kr/2st och det finns matchande pennskrin, anteckningsblock och pennor till. jag nöjde mig dock med 2 suddgummi :)


"Tillslut kom jag fram till att det enda skälet att leva är att njuta av det" - Rita Mae Brown

<3 Jullan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0