Dagen i stort...

Idag har mitt humör strålat ikapp med solen!
Det bra med idag började igentligen redan innan det blev dag, nämligen med att jag sov så otroligt gott!
Jag vaknade av mig själv kl halv sju imorse och var helt utvilad. skönt, jag som sovit dåligt i flera månader!
Barbro har också sovit gott :)

Idag har jag hunnit med att:
gå två halvlånga promenader med Grynet plus massa rastande
Springa 8km
Scrapbooka
Storstäda
Göra mina DBT-läxor
Fota lite
prata med flera vänner
skissa upp en idé till en tavla
...

Det gick bra att springa idag. Det var jobbigt men jätte skönt! Jag kände att jag hade energin och styrkan i kroppen så jag sprang ganska fort också vilket kändes bra :)

Min fina vän Maria (Mia Fia)
min fina vän Maria

Just nu längtar jag tills på torsdag när Mia Fia kommer och hälsar på mig och vi ska fota massa!
Lovar att lägga upp bilder på det :)

"man måste lära sig att varje dag säga något berömmande
-I alla fall till sig själv."

/jullan


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin header du har!:)

2012-02-20 @ 18:31:06
URL: http://tildagrubb.blogg.se/
Postat av: jullan

tack! den är en sån där standard som man kan ha tills man gör sin egen. jag ska snart göra en lika fin header som du har :)

2012-02-21 @ 07:25:06
URL: http://raraavis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0