senaste pysslet....

Förra helgen va jag riktigt flitig i målarverkstaden. jag hann med hela 5(!) tavlor. här kommer bilder på några av dem...

gammal kollagetavla målad för ett par månader sen



Bambi...


bambina...





kaninen Flora...



Mops...


det va det :)
Senare idag ska jag fota resten av de nya tavlorna, gjorde bland annat en ny kurbits i tusch igår, sen har jag målat en lite annorlunda hare... ja ni får se senare :)

Igår arrangerade jag tre stycken blomster arrangemang med röda nejlikor och gröna kvistar. jag fick uppdraget av persoonalen här, dom sa att jag fick helt fria händer att piffa till blommorna, så jag gjorde vad som föll mig in. ska fota dem också så att ni kan se hur de blev. själv blev jag faktiskt riktigt nöjd :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0